pelakon aku cinta dia


Aku menitiskan air mata bila teringat ayatnya itu. Dibintangi oleh Amyra Rosli Remy Ishak Sharifah Fathimah Hawra dan ramai lagi.


Pin On Dpzz

Jangan Menangis Cinta ialah sebuah siri drama televisyen melayu tahun 2022 arahan Raja Mukhriz.

. Ada ke patut makcik tu kata tak ada hasil la tu makan telur dadar je takde duit jangan bawa mak bapa makanAduh macam kena toreh-toreh hati aku ni. Aku kena berduit dulu dapat rasa kasih sayang suami. Menampilkan Nabil Ahmad dan Jihan Muse diberikan kepercayaan sebagai pengacara utama Anugerah Meletop ERA 2021 serta pelakon Sherry Al Hadad sebagai pengacara bersama.

Bapak aku ratib setiap hari dia semak nak tanggung aku. Sharnaaz Ahmad Basir Ahmad dilahirkan pada 30 Ogos 1985 ialah seorang pelakon dan penerbit lelaki Malaysia. Beliau mula menceburkan diri dalam dunia lakonan pada tahun 2009 menerusi watak pembantu dalam drama bersiri Tari Tirana arahan pengarah Shahrulezad Mohammedin sebelum diberi watak yang lebih besar dalam drama bersiri komedi KITA.

Sebegitu hina kah diriku. AME 2021 mempertandingkan sebanyak 15 kategori utama dimana calon TOP 5 dalam setiap kategori yang dipertandingkan itu akan dipilih berdasarkan undian yang tertinggi oleh. Siri drama ini memulakan tayangan perdana di Slot MegaDrama Astro Ria bermula 21 Mac 2022 menggantikan Ulya Dini.

Ya Allah terasanya hatiku. Sampai Hatimu Ibu 23 Jun 2022. Masa kat atas bas dia mula pegang tangan aku lama lepas tu dia mula peluk penggang aku kemudian dia rapatkan muka dia kat muka aku aku biar saja sebab rasa cinta kat diadia mula cium pipi aku perlahan-lahan dia cium aku kat mulut dan aku balas lepas tu adala beberapa adegan heavy atas bas tapi kitaorang tak dapat pergi jauh memandangkan tu tempat public.

Jelas Sisyana apa yang paling dikesalkannya apabila makcik puaka berkenaan menghinanya gara-gara memesan hidangan telur dadar.


Pin On My Blog


Pin By Remy Amy On Awek Style Fashion Actresses


Tutkunun Rengi Utusan Cinta Buat Adam 2019 Malezya Dizisi Drama Film Kitap


New Drama Mencintaimu Mr Photographer Jemyaira Nazmielyas Airaqaisara Syafiqkyle Hannahdelisha Cute Girl Photo Dimples Girl Photos


Poster Descendants Of The Sun Song Joong Ki Jauhari Net Song Joong Ki Joong Ki Sun Song


Daler Yusuf Pegang Apple Nelydia Senrose Video Akibat Terpegang Aset Buah Apple Nelydia Senrose Daler Yusof Dikecam Kerana Lakona Pengikut Pesiar Drama


Syafiq Kyle Ketepi Soal Cinta Kyle Coat Fashion


Pin On News


Sinopsis Drama Syurga Yang Kedua Astro Http Ift Tt 2ksfjx1 Film Books Drama Good Morning My Love


Pin On Emma Maembong


Kamal Adli Akui Hubungan Dengan Emma Rengang Tapi Orang Hubungan Cinta Manusia


Sinopsis Drama Aku Yang Kau Tinggalkan Tv1 Http Bit Ly 2jbhfap Drama Aku Novels


Split Tv Series Episod 12 Tamat Tv Series Series Drama


Pin On News


Lelaki Sedingin Dia Books For Teens Novels Books


Pin On News


Si Manis Boy Celebrities Dear Nathan Celebrities Male


Pearwah Nichaphat


Pin By Ara On Andirazh Fotografi Remaja Orang Foto Teman

Related : pelakon aku cinta dia.